Ajuntament de Cornudella de Montsant s’ha compromès a fer accessible el seu lloc web de conformitat amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web.
La present declaració d’accessibilitat s’aplica a la següent URL: https://cornudella.cat
Situació de compliment:
Aquest lloc web és conforme amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre.
Preparació de la present declaració d’accessibilitat.
La present declaració va ser preparada el 19 de desembre de 2024.
El mètode emprat per preparar la declaració ha estat una autoavaluació duta a terme pel propi organisme.
Observacions i dades de contacte:
Pot realitzar comunicacions sobre requisits d’accessibilitat com, per exemple:
- Informar sobre els dubtes que existeixin sobre el lloc web i en concret els possibles incompliments en aquesta matèria.
- Transmetre altres dificultats d’accés al contingut.
- Formulació qualsevol suggeriment de millora relativa a l’accessibilitat de la web.
Aquestes comunicacions es podran dur a terme per les següents vies:
Correu electrònic: aj.cornudella@altanet.org
Telèfon: 977 561 416
Es podrà, així mateix, sol·licitar en format accessible la informació que no compleixi amb els requisits d’accessibilitat per alguna de les causes enumerades anteriorment, és a dir, per estar exclosa, exempta per càrrega desproporcionada o en el seu cas, formular una queixa per l’incompliment amb l’accessibilitat.
Així, a manera de resum es podrà presentar:
- una queixa
- una sol·licitud d’informació accessible relativa a:
- continguts que estan exclosos de l’àmbit d’aplicació del RD 1112/2018 segons allò que s’ha fixat per l’article 3, apartat 4 o
- continguts que estan exempts del compliment dels requisits d’accessibilitat per imposar una càrrega desproporcionada.
En la Sol·licitud d’informació accessible, s’ha de concretar, amb tota claredat, els fets, raons i petició que permetin constatar que es tracta duna sol·licitud raonable i legítima.
Les queixes o les sol·licituds d’informació sobre aquesta matèria estan disponibles a la seu electrònica de l’entitat en els següents procediments:
Tràmits electrònics
Sol·licituds d’Informació Accessible i Queixes | Descarregar Instància | Tramitació Electrònica | Tramitació Electrònica |
Comunicacions sobre Requisits d’Accessibilitat | Descarregar Instància | Tramitació Electrònica | Tramitació Electrònica |
Contingut opcional
La versió actual visible d’aquest lloc web és de desembre de 2024 i en aquesta data es va realitzar la revisió del nivell d’accessibilitat vigent. Pot consultar en aquesta mateixa pàgina la política de privacitat.
Procediment d’aplicació
Si una vegada realitzada una sol·licitud d’informació accessible o queixa, aquesta hagués estat desestimada, no s’estigués d’acord amb la decisió adoptada, o la resposta no complís els requisits contemplats en l’article 12.5, la persona interessada podrà iniciar una reclamació.
La reclamació pot ser presentada a través del següent procediment:
Tràmits electrònics
Reclamació contra la Sol·licitud d’Informació Accessible i Queixa | Tramitació Electrònica | Tramitació Electrònica | Tramitació Electrònica |
Així com en la resta d’opcions recollides en la Llei 39/ 2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.